×

Ostrzeżenie

JFolder::pliki: Ścieżka nie jest folderem. Ścieżka: /images/konferencja_09_2014.
×

Uwaga

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/konferencja_09_2014
czwartek, 25 wrzesień 2014 00:00

PROMOCJA TERENU LGR PARTNERSTWO JEZIOR

„STOP KLUSOWNIKOM! - DBAMY O PRZYRODĘ, CHRONIMY ŚRODOWISKO”- to hasło przewodnie, które towarzyszy, realizowanej właśnie, kampanii promującej tereny Lokalnej Grupy Rybackiej
„Partnerstwo Jezior”.

Kampania promocyjno-informacyjna adresowana jest do mieszkańców gmin oraz do turystów odwiedzających tereny, na terenach których działa Lokalna Grupa Rybacka „Partnerstwo Jezior”.
Prowadzone, we wrześniu i październiku br., działania propagują atrakcje przyrodnicze i turystyczne regionu, popularyzują rybactwo i walory wędkarskie tych obszarów oraz informują o konieczności i sposobach ochrony tych wyjątkowych zasobów.



11.09.2014, w Choszcznie, odbyła się inauguracja projektu „ Wzmocnienie konkurencyjności
i atrakcyjności terenu Lokalnej Grupy Rybackiej „Partnerstwo Jezior” oraz popularyzacja rybactwa poprzez działania promocyjno - informacyjne”.

W ramach projektu zorganizowano kampanię promocyjno – informacyjną adresowaną do mieszkańców gmin i turystów odpoczywających w regionie oraz przygotowano cykl szkoleń dla osób żywo zainteresowanych ochroną przyrody oraz środowiska wodnego na terenie LGR „Partnerstwo Jezior” oraz zaangażowanych w walkę z kłusownictwem w regionie.

Podczas konferencji inauguracyjnej, w której wzięli udział zaproszeni goście, Prezes Okręgu PZW
w Gorzowie Wielkopolskim, Marian Ludwikowski, oficjalnie ogłosił rozpoczęcie projektu, a Bartosz Packo zaprezentował główne założenia promocji oraz planowane korzyści wynikające z realizacji celów sformułowanych w projekcie.

Prowadzone podczas akcji działania promocyjne mają na celu zwrócenie uwagi na wyjątkowe zasoby przyrodnicze terenów LGR „ Partnerstwo Jezior” – na ich bogactwo turystyczne i zabytki, tradycje rybackie, walory środowiska naturalnego i konieczność ich ochrony.

Dodatkowo kampania ma za zadanie przyczynić się do zwiększenia konsumpcji ryb zarówno na promowanym obszarze jak również terenach, z których przybywają turyści.

W ramach promocji prowadzona jest kampania outdoorowa, powstała platforma internetowa poświęcona zasobom przyrodniczym, walorom turystycznym i kulturowym, przybliżająca historię i tradycję rybactwa na terenach LGR „Partnerstwo Jezior”.

Punktem kulminacyjnym promocji będzie Impreza plenerowa w Choszcznie, 27 września.
Podczas imprezy, dla mieszkańców i turystów, odbędzie się konkurs wędkarski z nagrodami, dla najmłodszych przygotowano wiele atrakcji w postaci gier i zabaw.
Dla wszystkich chętnych dostępne będą stoiska z wyrobami lokalnych twórców oraz będzie można posmakować potraw z ryb przygotowanych podczas pokazu kulinarnego prowadzonego przez mistrza kuchni.

Zapraszamy na relację z konferencji

http://tvgorzow.pl/archiwum/2014/091102ryby.html

 

{gallery}konferencja_09_2014{/gallery}